Блог

КІБЕРВОВКИ: уточнення і доповнення

Тут зручний стилізований файл з розбитою інформацією по таблицях для використання з мобільного телефону.

Голос
Приклади робіт, щоби помогти вам розпочати
Сімейна справа
Місцевий ватажок низько профільних бандитів наймає вас для того, щоби ви вломилися до пентхаузу його сестри та дістали дата-куб із матеріалами для шантажу.
Сцена 1: Спостереження
  • Знайти місце входу
  • Помітити системи захисту, які треба знешкодити чи обійти
  • Знайти когось із середини, хто може допомогти
Сцена 2: Проникнення
  • Попасти всередину
  • Попасти на останній поверх
  • Вломитися в квартиру
Сцена 3: Втеча
  • Виявити захований пристрій
  • Знайти вихід із квартири
  • Доставити пристрій ватажку
Розслідування під дулом
Ворогуюча зграя звинувачує вас у вбивстві кількох її членів. Ви маєте викрити справжнього вбивцю до того як вони почнуть вам мститися.
Сцена 1: Опитування
  • Дізнатися де сталися вбивства
  • Дізнатися як їх скоїли
  • Знайти свідків, які можуть впізнати зловмисника
Сцена 2: Знайти зловмисника
  • Знайти дім злочинця
  • Знайти його роботу
  • Знайти його улюблений бар
Сцена 3: Зіткнення
  • Знешкодити та полонити злочинця
  • Привезти злочинця до бази ворогуючої зграї
  • Надати докази та представити справу
Втеча
Вас викрала організація, що займається підпільними боями. Прагнучи до свободи ви починаєте планувати свою втечу з лабіринту кліток і загонів.
Сцена 1: Знайти шпарини
  • Знайти слабкі місця в охороні
  • Знайти слабкі місця в захисті
  • Знайти точку для втечі
Сцена 2: Виконання
  • Відволікти увагу
  • Обійти охоронців
  • Втекти 

Сцена 3: У вогонь
  • Обійти тюремника у меха-костюмі
  • Обійти тюремника з ланцюгом і гаком
  • Втекти від орди охоронців


Примітки для ролі Голоса
Робота Голоса полягає в тому, щоби будувати виклики та конфлікти для інших гравців, а також направляти історію до задовільного завершення, при цьому зважати на вибори інших гравців і елемент випадковості від куба. Це все дуже важко збалансувати, але воно приносить надзвичайно багато задоволення якщо все зробити добре.
Корисно додавати інтересу до історії з’єднуючи виклики, з якими стикаються гравці, з їхніми персонажами. Голос має використовувати недоліки, які обрали гравці, проти них, давати дилеми по яких персонажі матимуть іншу думку та представляти персонажів, яких гравці згадували в їхніх передісторіях.
Без сумнівів ви можете періодично порушувати правила для досягнення драматичного ефекту.
Дари
Деякі ідеї, щоби запалити креативність
Недолік
Соціальний зв’язок
Інструмент/Покращення
Спеціальна навичка
Небажаний
Зірка – ти маєш люблячих фанатів по всьому місту.
Фарбоване хутро – це просте рішення, але ж так важко не посміхнутися побачивши рожевого вовка.
Чистий шарм – як узагалі хтось може відмовити цим очам?
Невмілий
Приручена людина – вона стала слідувати за тобою дуже давно та виявилася несамовито відданою.
Великі кіберпальці – так, їхній вигляд бентежить, як ви й представляли.
Моторний рот – ти можеш скласти паперового журавля своїм язиком.
Інстинктивний
Старий майстер – він учив контролювати та приборкувати твого внутрішнього дикого звіра.
Хаосо-ізолюючий чип – блокує все, що відволікає, дозволяючи сфокусуватися на тому, що є важливим.
Медитація – ти досконало володієш мистецтвом максимально уважного сприйняття.
Величезний
Малий/Мала – кібер ши-цу, який може потрапити та вийти куди завгодно та постійно шукає роботу.
Мініатюризація – штучно виведений вірус змінив твої гени, істотно зменшивши твій розмір.
Укривання – ти непомітний вовк, який чудово ховається.
Бідний
Бос – ти маєш роботу кур’єра, за яку тобі платять достойно та в особистому порядку. Твій бос співчуває жалюгідному становищу вовків.
Сканер для карток – пристрій для швидкого копіювання кредитної карти, який дозволяє тобі стрибати з картки на картку, уникаючи звинувачень у шахрайстві.
Халявщик/Халявщиця – ти вмієш вмовити когось дати тобі майже будь що безкоштовно.
Власність
Хакер – хороший друг зміг знищити записи про тебе. Технічно, ти висиш йому послугу, але…
Маскувальний перетворювач – спотворює твої життєві показники так, що на довгих дистанціях сканери розпізнають тебе як людину.
Майстер втечі – ти чудово знаходиш способи вибиратися.
Злочинець
Інформатор – ти маєш активні стосунки з деякими правоохоронцями.
Поліцейський сканер – ти можеш слідкувати за переміщеннями поліції та уникати її.
Відчуття небезпеки – ти можеш сказати коли погана ситуація ось-ось станеться.
Наркоман
Дитина – ти отримав/отримала причину для тверезості, побачивши як нове життя прийшло в цей світ. 
Роз’єм для пам’яті – дозволяє тобі вставляти штучні спогади. Ти використовуєш його, щоби обдурити себе в отриманні дози.
Гіпноз – ти можеш змінювати свою поведінку. І, можливо, поведінку інших.

Гравці
Підказки для плавної гри
Конфлікт гравця із гравцем
Коли двоє ігрових персонажів працюють один проти одного, кожен із них має заявити про те, чого вони хочуть досягти, потім кожен має здійснити кидок на спір, і гравець із найбільшим результатом на одному кубі виграє. Стається дія заявлена переможцем. Нічия загострює конфлікт, не вирішуючи його, і Голос може додати один неочікуваний наслідок за кожну нічию до настання вирішального кидка. Ці правила можуть бути також використані для важливих неігрових персонажів.

Персонажі не вовки
Гравці можуть спробувати зіграти за людину, робота чи якусь іншу покращену тварину. Люди не мають природжених недоліків, бо місто було для них побудоване, але вони отримують лише 1 дар. Для іншого типу персонажа створіть список із 8-ми недоліків, які мають для них сенс, і далі створюйте персонажа як зазвичай.

Прогрес персонажа
Наприкінці пригоди персонажі можуть отримати новий дар і пункт досвіду. За кожні три пункти досвіду гравець може переписати роль свого персонажа, роблячи її трошки сильнішою.
Оточення
Круті місця для початку

Кратер Сіті
Метрополіс, що роїться. Побудований у гирлі вулкану, він став головним технічним хабом десь за 50 років після Події завдяки високопродуктивним паровим заводам і захищеному розташуванню. У найвищому районі, хмарощиті, живуть найбагатші люди в світі, у той час як найкращі інновації в електро- та біо- технологіях виходять з офісів, університетів і майстерень мідтауну. Район задушливого бойлеру має найнижчу орендну плату та є домом для комунальних споруд, злочинних організацій і єдиного нормального закладу з синтедвічами. І також для більшості вовків.

Хащі
Всі машини в місті з’єднані віртуальним світом, який зветься Хащі. Пильно вдивившись у ритмічне моргання Точки доступу, люди та вовки можуть Сковзнути в Хащі своєю свідомістю та отримати доступ до інформації, керувати машинами та спілкуватися з будь-ким у місті. Хащі виглядають як техно-кольоровий ліс з деревами та кам’яними вежами, який патрулюють різні захисні програми такі як Павуки-шпигуни і Черви-дракони. Вам треба повернутися до точки, де ви Сковзнули, щоби Висковзнути назад у реальність. Люди можуть отримати серйозні травми від Висковзання та іноді використовують препарати або мозкову електроніку, щоби полегшити перехід. Вовки, здається, не мають подібної проблеми.

Вибиття
Якщо вас витягнуло з Хащів проти вашої волі, що може статися через атаки захисних програм або через те, що ваше тіло фізично перемістили поки ви в Хащах, то це спричиняє серйозну ментальну травму та фізичне напруження. Якщо це станеться з вовком, то він буде серйозно перевтомлений. Вибиття з великою ймовірністю вб’є людину без аугментацій. Через цю небезпеку в Хащах майже немає звичайних людей-користувачів.

Технологія
Це світ екранів бурштинового відтінку, змагань між фізичними медійними форматами, утилітарними електрокарами в формі ящика та лише трьома кольорами ЛЕДів. Імпланти громіздкі, стандартний нейро-інтерфейс є розміром із касетний плеєр, а різна техніка потребує різних кабелів і адаптерів. Потреба міста в техніці постійно росте, її намагається задовольнити розкинута мережа серверних хабів і кварталів, які будують де тільки можливо, перетворюючи всю систему на неефективний лабіринт. Бездротові комунікації обмежені радіо зв’язком Р2Р, а доступ до міського інтранету повністю дротовий.